[Brmlab] Prostory o patro nize - napad na "klidovou zonu"

sstkadmin sstkadm at gmail.com
Thu Oct 3 22:36:57 CEST 2013

Já by jsem byl také osobně pro.  Jsou dny kdy člověk chce dělat do noci, pak si 4h schrupnout a rozjet se do práce/školy,atp...

Osobně pamatuju nedávno jak jsme se po požáru trafačky vrátili ve 4 ráno do labu. Což byl čas kdy už pro mne nemělo smysl jezdit spát domů. Pokusil jsem se tedy poklimbat na gauči ale neustále zde někdo chodil,svítil. Takže jsem toho moc nenaspal (a to jsem ten den měl skoušku v divadle)

Gygal