[Brmlab] Prostory o patro nize - napad na "klidovou zonu"

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Thu Oct 3 20:35:03 CEST 2013

Zdar,

mne osobne sa napad paci, dalsi maly krocik k ovladnutiu sveta.
Zonu ticha by som uvital, to je vec ktora mi brmlabe citelne chyba.
1250 mesacne je pre nas momentalne prijatelna ciastka
(aj ked spravodlivejsie by boli platit 1500, maly sklad vedla
by si asi nevyuzival), a uz dlhsie mame v plane anektovat ten skladik.

Trochu sa bojim elementu Jam, je tazko predvidatelny a v lubovolnej
situacii sa neprestava snazit o vlastne financne prilepsenie.
Ak by sa zrazu rozhodol ze miestnost potrebuje nutne prenajat niekomu inemu,
namaha ktoru by sme dali do stahovania (a pripadnej rekonstrukcie)
priestorov by mohla byt demotivujuca.

Inak som za, a na najblizsom meetupe sa o tom mozeme pobavit
(ak sa dovtedy situacia 3x nezmeni:)

n.