[Brmlab] Turnikety v budove zapnuty!

Václav 'Ax' Hůla axtheb at gmail.com
Thu Oct 3 16:15:15 CEST 2013

Dne 3.10.2013 15:49 "Petr Baudis" <pasky at ucw.cz> napsal(a):

> Ja si prave naopak myslim, ze to jim dela uz ta externi firma a je to
> cast ceny za tu kartu. Ale az zase nekoho potkam, mohu se zeptat. (Zatim
> mam potvrzeno, ze po nahlaseni jmen muzeme misto karet dostat jen idcka,
> ktera si nekam vpravime sami, pripadne uvitaji i nasi cenovou nabidku
> na dodavku karet.)

Muzu mit ty karty i se zapsanym cislem (jeste nevim za kolik), pokud by to
vyslo pod dvacku na kartu s cb popiskem tak bych to neresil a pade jich
vzal. Pak bych teda poprosil o cislo na toho kdo to v orcu zarizuje, abych
ho predal dodavateli ;)

Mohla by Chido pripravit design na ty karty? Prosim.

Ax