[Brmlab] Turnikety v budove zapnuty!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Oct 2 23:38:39 CEST 2013

  Co se tyce toho kopirovani, mohlo by se tak dit ve vsi pocestnosti -
myslim, ze by se slo dohodnout; duvod vysoke ceny jsou vysoke porizovaci
ceny tech fyzickych karet jako takovych, ne vejvar pro Bubenskou.  IOW,
dokazeme-li karty vyrabet, imho se jde se spravci budovy dohodnout, aby
nam priradili blok idcek nebo neco takoveho, nebo rovnou budove ty karty
dodavat sami levneji nez soucasny vyrobce (bylo mi to primo tak dokonce
navrzeno).