[Brmlab] Project mailing lists

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Nov 29 13:27:10 CET 2013

On Fri, Nov 29, 2013 at 01:55:58AM +0100, Pavel Ruzicka wrote:
> Mne se to nelibi. Nekdo se musi musi ty ML zakladat a spravovat
> (overhead), komunikace bude konvergovat k zasilani informaci do nejakych
> mailinglistu o jejich existenci se mozna ani nedozvim. Mnohem spis bych
> byl pro to aby ste si treba subscribli konkretni namespace ve wiki. Z
> toho taky chodi mailove notifikace.

  Mne se naopak napad celkem libi, ne vse (treba dohadovani terminu)
je vhodne resit pres editace (navic verejne) stranky na wiki nebo
mailinglist se stovkou subscriberu.

  Stejne jako Tebe by mne ale stvalo, kdyby to byla nedokumentovana
feature, jako tomu bylo ted. Stranku projektu jsem v tom smyslu
zeditoval.