[Brmlab] Project mailing lists

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Nov 29 01:46:56 CET 2013

Dekuji ti Jendo za takto vstricny pristup.

---Urbex-ON
Doufam, ze ted mi budou chodit pozvanky na Urbex akce... ;-)
Rad taky navrhnu nejake terminy k nekterym mnou navrzenym lokalitam.
---Urbex-OFF

A jinak taky doufam, ze se najde jeste alespon nekolik projektu, jejichz akterum se tato myslenka zamlouva.

Komunite zdar!
BH