[Brmlab] Project mailing lists

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Thu Nov 28 22:58:20 CET 2013

Zdar!

Dostal jsem napad, ale nevim, jestli bude tak prevratny i v ocich Vas
ostatnich...

Coz takhle zrizovat (podle potreb akteru) neverejne mailing listy pro
zucastnene osoby u jednotlivych projektu?

Napada mne treba neco jako:

[project]-project at brmlab.cz

(napr. urbex-project at brmab.cz)

Tahle adresa by se pak rucne (autor-udrzbar projektu) namapovala na list s
adresami lidi, kteri jsou v [interested] toho projektu, pripadne by se jeste
jinak prihlasovali, odhlasovali, jen pro potreby mailingu...

Prislo by mi to fajn, mit listy pro jednotlive projekty, takze kdyz chci
navrhnout treba neco konkretniho vsem zucastnenym na projektu Urbex, napisu
jen na urbex-project at brmlab a je to...

Co vy na to?

Blackhead