[Brmlab] lua + C++

Tomas -Over23- Petru over23 at riseup.net
Wed Nov 27 23:08:39 CET 2013

Aloha,
ja bych rozhodne o nejake to dovzdelani sebe sama v Lue + C* zajem mel.
Pokud by byly nejake vysledky vyuky k dispozici na netu, byl bych velmi
vdecny [treba nejaka videa/stream]. Jinak unas C++/LUA je ve firme uplne
bezna kombinace, s tim, ze GUI se pak pise v Jave, takze bych mozna moh
zkusit domluvit kamarada Lubose, ktery se o LUU stara, zda by treba neco
taky nerek, kdyz by byl zajem, davam jej do CC emailu, treba se nejak
vyjadri.
Mas prosim nekde nejake info o tom, jaky by to melo rozsah, kdy kde a
nejake programove body?

S pozdravem a predbeznym dik za predane znalosti,
~ Over

On 11/27/2013 03:58 PM, caha wrote:
> ahoj,
> take eviduju (a timto hlasim) minimalne jednoho nebo dva zajemce o zacatecnicke kurzy C++
>
> ahoj caha

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.a-nihil.net
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D