[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [after-meetup summary]

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Wed Nov 27 08:50:30 CET 2013

myslím že kamera v krytu s sdkartou a baterkou která bude koukat od serveru
na police "křížem" tak jak navrhoval niekt0 je bezpečná a odolná proti
navrhovaným útokům dostatečně. manipulace s kamerou bude viditelná (neni
tam žádný "zezadu). Brmdoor si myslím že má smysl v tu chvíli kdy by
samotné sledování prostoru nestačilo. Ostatně dovolím si připomenout fakt
že v letních měsících je sklad horkým místem a je potřeba občas mít
otevřeno.

Rainbof