[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [after-meetup summary]

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Nov 26 21:18:35 CET 2013

  Ahoj!

  Omlouvam se, ze jsem neposlal doted dalsi update diskuse, bohuzel mne
zcela zabilo par pracovnich projektu.

On Sat, Nov 23, 2013 at 12:04:31AM +0100, Ondrej Mikle wrote:

> Monitorovany sklad je zatial asi najlepsi kompromis.

  Zda se, ze tohle je vseobecny konsensus - vsem ucastnikum meetupu to
prislo jako rozumny kompromis mezi zastanci globalni surveillance a
odpurci sledovani, nic lepsiho (z hlediska efektivity a skousnutelnosti
pro co nejvic lidi) asi nevymyslime...

  Shodli jsme se tedy na tom, ze v brmskladu budou 1-2 kamery s vysokym
rozlisenim mirici na "strezene" police, brmdoor tam alespon zatim davat
nebudeme.  Snadno odnesitelne cenne veci ulozene trvale mimo sklad bude
treba zamknout (treba Kensingtonem nebo nakupem + ulozenim do
zamykatelnych skrinek).

  Jestli kamery budou ukladat na kartu nebo bude stream tect na nejake
bezpecne uloziste se nejspis rozhodne aktokraticky. Kazdopadne se k
zaznamum bude pristupovat jen v pripade duvodneho podezreni na nejaky
incident a prohlizet to bude rada (nebo nekdo, koho deleguje), ktera
take zajisti ochranu dat.

  Samozrejme o tom dal muzeme diskutovat. Uvedomme si vsak, ze pokud
brmlab nechceme forknout, museji oba tabory do jiste miry ustoupit
a je logicke, ze ani jeden nebude s resenim moc spokojeny - zaroven
snad neni ani bezzube a ma sanci vetsine incidentu zabranit.

  Happy hacking,

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus