[Brmlab] Ochrana soukromi v brmlabu

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Sun Nov 24 01:03:56 CET 2013

O tom jsem uvažoval, ale je to na prd, protože pak místo automatem stále ještě poněkud komplikovaného face recognition sleduješ bílý maják, což je mnohem jednodušší. Navíc pokud to nosí jen pár lidí, víš hned, kdo to asi bude. Je to podobná situace, jako když si jako jediný automaticky neustále měním MAC adresu - taky hned všichni vědí, kdo asi bude ten magor s novou MAC.

Osobnímu šmírování a identifikaci v brmlabu skrytí obličeje také nezabrání, brmlabáci jsou navzájem dostatečně odlišní tělesnou stavbou, výškou, vzory v oblečení atd.