[Brmlab] Ochrana soukromi v brmlabu

brm zlodej brmzlodej at live.com
Sun Nov 24 00:26:22 CET 2013

Nedavne udalosti dovedly vedeni brmlabu k rozhodnuti nainstalovat smirovaci
kamery v brmlabu. Rozhodl jsem se tedy, ze pomohu vsem kdo chteji do brmlabu
prijit a zachovat si svou anonymitu.

Koupil jsem celovou svitilnu a pridal jsem do ni infra LED svitive diody. Takto
hacknuta svitilna zabrani snimani tveho obliceje.

Levne smirovaci kamery, ktere jsou v brmlabu nainstalovane nefiltruji
infracervene svetlo a misto snimani tveho obliceje budou oslneny svetlem ze
svitilny.

Svitilnu lze take pouzit proti snimani klavesnice behem psani hesla a tajnych
zprav. Celni pas drzici svitilnu lze zkratit a pripevnit na ud v pripade potreby
se vymocit.

Hacknutou svitilnu lze odeme zakoupit za 200,- CZK nebo 0.01202 BTC.

Paypal: http://snipurl.com/brmzlodej
Bitcoin: 1BRMLAB7nryYgFGrG8x9SYaokb8r2ZwAsX

Kradez neni dobre brat na lehkou vahu, nekdo vas muze chytit.

Lovu zdar,

zlodej