[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sat Nov 23 11:23:34 CET 2013

sice otazka nesmerovala na mne, ale myslim ze thread "Do your spaces
have a theft problem? How do you deal with it?" na
hackerspaces_discuss_ML je k tematu, viz
https://groups.google.com/forum/#!topic/hackerspaces/2AC8YdyDi2o

Do pozornosti davam i cerstve rozbehnuty thread "Members storing their
personal stuff"
http://lists.hackerspaces.org/pipermail/discuss/2013-November/thread.html

tldr: sme na tom podobne jako v jinych hackerspacech a kazdy to resi
po svem, kamery jsou leckde. je mi jasne ze do takoveho threadu moc
nebudou psat ti kteri takovy problem nemaji a tudiz ho ani neresi, ale
chtel si nejake info tak tady je.

e-mail:  ruza at ruza.eu
www:   http://ruza.eu
     http://brmlab.cz