[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Sat Nov 23 00:04:31 CET 2013

On 11/22/2013 12:42 PM, niekt0 wrote:
> Ale obecne s myslienkou ze vsetko cenne by bolo v sklade, a v sklade by
> bola kamera suhlasim. Oznacit sklad ako monitorovany nie je problem.

Monitorovany sklad je zatial asi najlepsi kompromis. Mozem poskytnut APC 8750,
na ktorom bezi raspbian (Apricot). Oproti Raspberry Pi to ma trochu vacsi
vykon, viac USB portov. Povodne som to mal na podobny projekt - pripojit PN532
RFID ctecku cez SPI, kameru, disk, atd. (nemal som cas to dokoncit; existuje
na to aj cely system s featurami ako detekciu pohybu, neviem teraz najst link).

BTW pripadene uz by som vedel naprogramovat a citat DESFire, aby sme sa vyhli
emulacii cez proxmark alebo libnfc s antikoliziou (pre dalsi brmdoor - desfire
je lacnejsi nez trebars yubikey neo a nema zname trivialne utoky).

OM