[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Honza Klokanek Sipek klokanek at eldar.cz
Fri Nov 22 19:04:53 CET 2013

Objevuje se klasickej vzorec --> pocit nebezpeci --> instalace kamer a
vzdani se urcite casti vlastnich prav --> zapomenout na kamery a zit s
pocitem, ze uz jsou teda vsude --> dalsi zranitelnost.
Resp. ochota vzdat se nejakejch osobnostnich prav ve prospech pocitu
bezpeci.
Nevim, jestli presne tohle nevede k situaci, ktera ted v soucasnosti je, tj.
ze anonymita je problematicky dosazitelna a ze spolecnost je ke spiclovani
lhostejna.
Taky zajimavy cist forenzni prirucku pro zajisteni a analyzu cctv
zaznamu z prohledavanejch objektu:
http://www.cttso.gov/sites/default/files/DCCTV-PocketGuide-v1-final.pdf
A s tim je nutne pocitat, ze se to muze pri nejake prilezitosti stat.