[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Fri Nov 22 15:11:53 CET 2013

V tom původním návrhu se mi líbilo, že lze do záběrů nahlížet, ne
proto, abych se mohl kochat záznamem, ale abych měl přehled, co
skutečně kamera natáčí. Bude-li záznam nepřístupný, měly by tyto
informace být dostupné jinak.

Obecně si myslím, že není nutné monitorovat BRMLAB celý! Vytipujme pár
kritických míst, kde jsou cenné věci, které nechceme zamykat (brmbar,
část hw labu, kde se budou soustředit drahé věci, možná vstupy do
zamčeného skladiště, pro případ, že by někdo vstoupil násilím), a ty
ať jsou sledované (a každý o tom ví, kde je zorné pole kamery a jaká
jsou pravidla pro zacházení se záznamem), ale monitorovat křesla,
stůl, u kterého lidi používají notebooky, volnou plochu atd imho není
nutné.

K.