[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Miroslav Ludvík miroslav.ludvik at 4safety.cz
Fri Nov 22 15:09:28 CET 2013

Ono to je neatraktivni i pro stavajici cleny. Napr. me to vadi hodne.

Jeste vic mi vadi "soukrome" akce clenu s kamerami i kdyz chapu jejich motivaci a udelali aspon neco na rozdil od nas ostatnich. I kdyz je diskutabilni co udelali a zda je to dobre nebo spatne.

Nevic ze vseho mi ale vadi, ze se pridavame k akcim a peticim proti kameram a zaroven je chceme sami zavadet. Neprijde vam to zvlastni? Mozna sem divnej, ale pokud si je zavedem, tak dle meho nazoru bychom zato nemeli nikoho kritizovat a protestovat proti jejich zavedeni ci rozsireni.

Lui