[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Fri Nov 22 03:47:02 CET 2013

On 11/22/2013 03:27 AM, Petr Baudis wrote:
>   Takze by kamera byla v tehle mistnosti? Asi by bylo rozumne mit jednu
> alespon sledujici brmbar - ani ne tak kvuli (vesmes malym) obnosum
> v brmbari pokladne, ale spis kvuli prodeji veci s cenovkou v radu
> stokorun.  Specialni pozadavky muze mit i biolab, to ale neni pruchozi
> prostor, takze se nejspis dokaze zregulovat sam.

myslim ze by to slo i bez kamery namirene na bar. hodnotnejsi veci
(RPi,arduina,sdr,atd) muzou byt v baru jen v "ceniku", napsane na papire
ze je mozne je koupit, fyzicky pak mohou byt zase ve skladu odkud to
kupujicimu vyda nekdo s pristupem.

>   Nejsem si jisty, jestli dokazeme udelat neco rozumneho s aktualnim
> obsahem skladu; krome presunuti se ale nabizi pro "sklad cennosti"
> vyhradit cast skladu, police treba oramovat reflexni paskou atd. (aby se
> delala snadno inventura a bylo jasne, co sleduje kamera) - zabrmdoorovat
> je ale samozrejme treba stale cely sklad, to ale asi moc nevadi.

mne prijde ze by to slo. vykramovat cca jeden regal je myslim realne,
kamera nekde u stropu nade dvermi nasmerovana na rack, mozna i druha
ktera by zabirala vchod do skladu ale tak aby uz nebylo videt vchodem
ven, na dverich do skladu jasny piktogram ze je to pod dohledem.

Dokonce i kdyz se bude prehrivat rack, tak nebude az tak vadit ze nekdo
bude vetrat otevrenymi dvermi, pokud bude zaznam co se tam deje. Taky
jsem premyslel ze treba lze zaznamy chranit tak ze se k nim nedostane
jeden konkretni clovek, ale musely by byt alespon napr. dva z nejake
skupiny.

e-mail:  ruza at ruza.eu
www:   http://ruza.eu
     http://brmlab.cz