[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Nov 22 03:27:21 CET 2013

  Ahoj,

  jasne, promin - na zacatku psani jsem na to jeste myslel... :)
Pritom se mi to taky celkem libi jako kompromisni reseni.

On Fri, Nov 22, 2013 at 03:01:56AM +0100, Pavel Ruzicka wrote:
> Viz co uz jsem psal zde  z
> https://www.brmlab.cz/pipermail/brmlab/2013-November/006092.html:
>
> "Zatim asi nejlepsim resenim mi prijde dedikovat malou mistnost (muze to
> byt napr soucasny sklad) s kamerou jen v teto mistnosti s tim ze kdokoli
> si neco odtud pujci, zaznamena co si pujcuje a jednou za x tydnu se
> projede inventura zda nic nechybi. Optimalne muze byt tato mistnost s
> pristupem ve stylu brmdoor. Pokud bude neco chybet pujde zjistit kdo si
> to pujcil/nevratil."
>
> Rozhodnuti zda kamery vsude nebo jen nekde muze vypadat jen jako
> [...]

  Takze by kamera byla v tehle mistnosti? Asi by bylo rozumne mit jednu
alespon sledujici brmbar - ani ne tak kvuli (vesmes malym) obnosum
v brmbari pokladne, ale spis kvuli prodeji veci s cenovkou v radu
stokorun.  Specialni pozadavky muze mit i biolab, to ale neni pruchozi
prostor, takze se nejspis dokaze zregulovat sam.

  Nejsem si jisty, jestli dokazeme udelat neco rozumneho s aktualnim
obsahem skladu; krome presunuti se ale nabizi pro "sklad cennosti"
vyhradit cast skladu, police treba oramovat reflexni paskou atd. (aby se
delala snadno inventura a bylo jasne, co sleduje kamera) - zabrmdoorovat
je ale samozrejme treba stale cely sklad, to ale asi moc nevadi.

  Zaroven si myslim, ze i v takovem pripade by bylo stale fer priznat,
ze za odlozene veci mimo tenhle prostor se neruci. Snad nikdo neodnese
ledbar nebo elektrokvetinu. :-)

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus