[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Fri Nov 22 03:01:56 CET 2013

pripomenu se tedy s tim co sem navrhoval ja, protoze to oproti
rozhodovani "kamery ano/ne?" vnimam jako treti kompromisni variantu
ktera by problem z velke casti resila, jak co se tyce snizeni
prilezitosti pro pripadne zlodeje, tak by, myslim si, byla
akceptovatelna pro zastance i odpurce nejakeho dozorovani.

Viz co uz jsem psal zde  z
https://www.brmlab.cz/pipermail/brmlab/2013-November/006092.html:

"Zatim asi nejlepsim resenim mi prijde dedikovat malou mistnost (muze to
byt napr soucasny sklad) s kamerou jen v teto mistnosti s tim ze kdokoli
si neco odtud pujci, zaznamena co si pujcuje a jednou za x tydnu se
projede inventura zda nic nechybi. Optimalne muze byt tato mistnost s
pristupem ve stylu brmdoor. Pokud bude neco chybet pujde zjistit kdo si
to pujcil/nevratil."

Rozhodnuti zda kamery vsude nebo jen nekde muze vypadat jen jako
implementacni detail, ale treba pro mne je pomerne rozhodujici. Kamery
vsude povazuju za variantu z nejhorsich, kameru v konkretnim prostoru
naopak za tu kterou bych rad prosadil.

ruza

e-mail:  ruza at ruza.eu
www:   http://ruza.eu