[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Nov 21 13:51:19 CET 2013

On Thu, Nov 21, 2013 at 01:11:31PM +0100, Tomas Over23 Petru wrote:
> Aha, takze jako je veskrze normalni hlasit PWN nekde neceho, ale v
> BRMLABU se Ti to stat nemuze a nesmi. LOL. Ano PWN je
> kradez/vloupani/neopravne uziti cizi veci a hromada dalsich paragrafu,
> ano je zcela nemistne rozlisovat fyzickou kradez od vniknuti do ciziho
> uctu. Jak ze zakona, tak pripade lidsky. Presto to delame [myslim
> rozlisujem], kradez nenich klicu, treba jako joke je kolorit, kradez
> kasicky je kradez.

Hm, premyslim, jestli je v brm nejak normalni "hlasit PWN nekde neceho",
moc mne toho nenapada - ale tohle asi neni vhodne forum na dalsi diskusi
timto smerem. :)

Samozrejme nelze ocekavat, ze brmlab bude v techto ohledech moc bezpecne
misto, to ale neznamena, ze se nenastvu, kdyz zjistim, ze to vazne nekdo
dela.

Kdyz jdes do (vhodne zvolene) dzungle, musis pocitat s tim, ze na tebe
odnekud vyskoci tygr, ale kdyz na tebe vyskoci, tygra zastrelis a
nenechas se sezrat.  Kdyz odejdu od nezamceneho notebooku a nekdo za mne
napise nejakou ptakovinku na IRC, beru to jako +-vtipne upozorneni na
sve opomenuti. Kdyz mym jmenem zacne rozesilat maily zakaznikum, uz to
nema nic spolecneho s "be excellent to each other". A na miste, kde by
mela byt koloritem kradez klicu, mne taky neprijde pranic lakaveho.

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus