[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Tomas Over23 Petru over23 at riseup.net
Thu Nov 21 13:11:31 CET 2013

Aha, takze jako je veskrze normalni hlasit PWN nekde neceho, ale v
BRMLABU se Ti to stat nemuze a nesmi. LOL. Ano PWN je
kradez/vloupani/neopravne uziti cizi veci a hromada dalsich paragrafu,
ano je zcela nemistne rozlisovat fyzickou kradez od vniknuti do ciziho
uctu. Jak ze zakona, tak pripade lidsky. Presto to delame [myslim
rozlisujem], kradez nenich klicu, treba jako joke je kolorit, kradez
kasicky je kradez.
Ale nejsem clovek typu rainman, takze dokazu rozlisit zneni [formu] od
vyznamu. Chytat me za slovicka zkonci klasickym problemem blbcu: v
zakone/pravidle/vyhlasce musi byt vsecko a zcela jasne receno, protoze
jinak je to bullshit.
A tim se prave lisi brmlab od blbcu/statu atp. ze dulezity je smysl
sdeleni i kdyz po formalni strance nemusi byt uplne v poradku. Proto
taky nemame nad panskym zachodem napsano "nechcij na zem, zkus se trefit
do porcelanu", i kdyz by se urcite naslo par lidi, kteri si mysli, ze
patricna cedulka by necemu pomohla a mela by tam byt.
hadat se o neco co vsichni chapem je imho presne jako od Woodyho Allena:
"Dva intelektualove jsou schopni se k smrti pohadat o veci, se kterou
oba souhlasi."

aby nezaniklo dulezite: hlasovat o vecech mi nepripadne jako spatny
napad ac POUHA debata muze byt zajimava, zatim jsem jeste nezaznamenal
zadnou, ktera by k necemu v brmlabu vedla [tedy co se kradezi tyce],
hezky to zakecame na formalnich nedostatcich kazdeho navrhu.
Proto si jen 45% obcanu CR mysli, ze demokracie je dobry napad, a
zbylych 65% by dalo prednost nejake forme totality - tedy ne odhlasujem
si kamery ano/ne, ale dam tam kameru ja a tajne]

~ Over

On 11/21/2013 12:28 PM, Jakub Friedl wrote:

> and beg my pardon.. ale to neni zadny kolorit mista. pokud bych nekoho
> pristihnul,
> jak mi krade ssh klice (nebo me ozaruje nebezpecnym zarenim) tak s nim nalozim
> hur, nez kdybych ho pristihnul, jak mi krade penezenku
>
> to bys stejne tak mohl argumentovat, ze fyzicke kradeze jsou v poradku, protoze
> tu preci mame lockpickery
>
> bullshit
>
> k.

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.a-nihil.net
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D