[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Thu Nov 21 12:28:02 CET 2013

> - pripominam, ze bych VZDY pocital s tim, ze vysoce technicky zdatni
> "hackeri" maji smirovaci tendence, takze stejne, jako nezadas sve heslo
> na public terminalu v kavarne a podobne, tak proste musis pocitat s tim,
> ze jsi v BRMLabu scanovan, odposlouchavan, hackovan, ozarovan... holt to
> tak je, neni to imho zadne poruseni niceho, je to koloorit mista. znova:
> porusujeme/porusujete/porusuji nejake zakony a narizeni, vyhlasky a tak
> [nerikam, ze se to deje, ale co kdyby] a zaroven se bavi, jak legalni je
> mit v mistnostech kamery? dyk to je k smichu.

and beg my pardon.. ale to neni zadny kolorit mista. pokud bych nekoho
pristihnul,
jak mi krade ssh klice (nebo me ozaruje nebezpecnym zarenim) tak s nim nalozim
hur, nez kdybych ho pristihnul, jak mi krade penezenku

to bys stejne tak mohl argumentovat, ze fyzicke kradeze jsou v poradku, protoze
tu preci mame lockpickery

bullshit

k.