[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Thu Nov 21 12:18:34 CET 2013

nejak si protirecis:

"bych VZDY pocital s tim, ze vysoce technicky zdatni
"hackeri" maji smirovaci tendence, takze stejne, jako nezadas sve heslo
na public terminalu v kavarne a podobne, tak proste musis pocitat s tim,
ze jsi v BRMLabu scanovan, odposlouchavan, hackovan, ozarovan"

vs

"nikdo nebude odezirat ze rtu a tak"

seriously, wtf?
Jakub "Kyknos" Friedl