[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Tomas Over23 Petru over23 at riseup.net
Thu Nov 21 12:04:43 CET 2013

Ad zakonost kameroveho systemu:

- IMHO proc kamery pouzivat jako dukaz? viz me vyvaleni v peri a dehtu
bez pritomnosti statu

- napsat na dvere podminky kamer s tim, ze vstupem do prostoru souhlasis
s tim, ze kamera tam je a muzes byt vyvalen v dehtu, kdyz jsi debil a
corujes - tenhle bod ma nedostatek, ze v ceskem pravnim systemu se
nemuzes zrict neceho na co mas ze zakona pravo, i kdyz to treba nechces,
otazka je, zda je to tenhle pripad

- znova - bral bych BRMLAB jako autonomni zonu, kde plati pravidla,
ktera si vyhadame/prodiskutujem s tim, ze clenove to prijmou ve
stanovach, co s necelny nevim

- pripominam, ze bych VZDY pocital s tim, ze vysoce technicky zdatni
"hackeri" maji smirovaci tendence, takze stejne, jako nezadas sve heslo
na public terminalu v kavarne a podobne, tak proste musis pocitat s tim,
ze jsi v BRMLabu scanovan, odposlouchavan, hackovan, ozarovan... holt to
tak je, neni to imho zadne poruseni niceho, je to koloorit mista. znova:
porusujeme/porusujete/porusuji nejake zakony a narizeni, vyhlasky a tak
[nerikam, ze se to deje, ale co kdyby] a zaroven se bavi, jak legalni je
mit v mistnostech kamery? dyk to je k smichu.

- zkusme to udelat jako demokraticke rozhodovaci procesy - Niekt0 a
Pasky napsali pomerne vecne, jake by to bylo, kdyz by existovala
pravidla pro existenci kamer, rekneme, ze by se ted odhlasovalo kamery
ano/ne, a k tomu tahle pravidla ano/ne. pokud nekomu vadi demokraticky
model, kdy se hlasuje a rozhoduje vetsina, muzem to nejak zprisnit [musi
byt pritomno 75% clenu, musi souhlasit 90% pritomnych, nebo tak neco]

- jsem pro uplnou transparentnost, kdy zaznam bude na nejakem MEMBER
only ulozisti odkud se neda snadno kopirovat a bude mozne jej prehrat
verejne na platne v labu; transparentnost. zaroven se tim zamezi
nejakemu odezirani ze rtu nebo tak, to imho v labu na platne nikdo moc
neda, pokud jo, asi si toho nekdo vsimne ;]

uvazujme v mezich normalnosti, to jak zijem, ne v mezich, ze se na nas
vali PCR/UPOOU a podobne. nikdo nikoho imho taky nebude zalovat, nikdo
nebude odezirat ze rtu a tak

Hmm?

~ Over23

On 11/21/2013 11:32 AM, TMA wrote:

>       Rada zaridi registraci u UOOU. Bez registrace u UOOU se to potom
>       neda pouzit jako pripadny dukaz.
>
>       Take zajisti mechanismus, kterym se bude kontrolovat porizovani
>       zaznamu o souhlasu monitorovanych osob s monitorovanim, protoze
>       ten posledni paskyho odstavec uz je za hranou toho, co se zaznamem
>       porizenym pro potreby ochrany zdravi a majetku je mozne delat.
>
>       Dale zajisti mechanismus, jak ze zaznamu vyriznout osoby, ktere
>       souhlas udelit odmitnou.
>
>       Tim pristupem se totiz [podle meho nazoru] dostane cely system
>       z rezimu vyjimky podle paragrafu 5 odst. 2 pism. e) zakona
> [...]

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.a-nihil.net
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D