[Brmlab] Zatracená kasička

Tomas Over23 Petru over23 at riseup.net
Thu Nov 21 11:20:04 CET 2013

Ahoj, jako aktualne clen s nezaplacenymi prispevky si dovolim svuj
nazor, kdyz uz kazdy nejaky ma:

a] IMHO se v brmlabu nedeje nic, co by nemohlo byt na videu a nekdo by
nas za to chtel popravit, kde neni zalobce neni soudce. ale myslim, ze
hlaska na jednom okne "YES WE SCAN" je proste vypovidajici. Porste s tim
clovek musi pocitat. Nenechavat nezamceny ntb [nenechavat tam ntb
vubec], cekat utok na spatne nakonfigurovane sluzby... proste to, ze
kdekoliv muze byt kamera je vec mozna. vsude jsou kamery, kazdy mame
kameru v telefonu, kazdy nosime u sebe nekolik mikrofonu pripojenych k
netu, na legalnost a nelegalnost srat IMHO
Tedy stojim za TOMSUCHEM ac je smirak, kazdej sme nejakej.

b] jediny realne trestny cin, za ktery by mel byt nekdo zkopan do kouli
je KRADEZ. Pokud nekdo ukrad kasicku, je zlodej a jako takovy ma byt
vyvalen v peri a dehtu. Ostuda je velky trest v komunite lidi, kteri
jsou pratele. Uz jen vylouceni je casto velke tema. Jsem pro TRUST db
system. Tedy verim neverim... zaznam z kamery pustit na platno a at se
kazdy podiva, jinak pobezi drby. Informace chteji byt svobodne. Normalni
je nekrast.

ODDELIL BYCH DEBATU O SOUKROMI A JEHO NARUSENI [coz dela hodne z nas, a
jen proto, ze to delame jinym, nam to pripadne jako frajeerina, ale pwn
me sere? fuck it] OD DEBATY O KRADEZI.
DATA UZ EXISTUJI, NENI DUVOD JE NEPOUZIT.
Az bude pachatel vyvalen v dehtu, muzem se pak nekolik mesicu hadat o
kamere kdekoliv, proces stejne vsechny odposlechy a kamery, ktere v
BRMLABU a kdekoliv jinde jsou NIKDY nenajdem a neomezime. Takze to bude
debata jiste DLOUHA a PLODNA.

Tedy podpora TomSuch [+Niekt0] + BlueBear, jehoz nazor na mind uload se
mi libi a je mily.

Howg. A s pozdravem,
~ Over23

P.S.: PCR + UPOOU bych do toho netahal. Trespassers will be shot,
survivors will be shot once again. Neco, co pro me predstavuje naprostou
odluku soukromeho [spolkoveho] vlastnictvi od statu. Brmlab je nas/vas,
stat tam nema co delat, dokud si umime veci vyresit mezi sebou. Coz IMHO
umime a budem muset delat porad. Jsme dospeli, tak k cemu potrebujem
obusky a pistole, staci dehet a peri. ZNOVA, kde neni zalobce, neni
soudce, takze zaznamy z kamer a tak at si jsou, netahejte je moc mezi
lidi, nekomu se to nemusi libit, ale prece se taky neschovavate na
ulicich a tak, nebudte blazni, zadna realna skoda se proste nedeje krom
ZKURVENE KRADEZE.

On 11/20/2013 08:44 PM, Jiri Dluhos wrote:
> Kamarádi brmlabáci,
>
> trochu offtopic, ale týká se to kamer.
>
> Já sám jsem měl chutě natočit si několik schůzek brmlabu. Pro vlastní
> potřebu. Hlasy a tváře, rozhovory, chechtot, vtípky. Abych na to
> nezapomněl.
>
> Abych mohl, až budu za deset, dvacet, třicet let na smrtelné posteli,
> najít ten záznam, pohladit kybernetickou kočku - mého jediného
> společníka - a dívat se, poslouchat, vzpomínat na ty skvělé lidi
> (vás), které jsem znal, a na chvíli si připomenout, jak prima věci
> jsem zažil a že ten život byl přece jen krásný.

> [...]

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.a-nihil.net
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D