[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Peter Boráros peter.boraros at pborky.sk
Thu Nov 21 02:49:06 CET 2013

Boxy su sice dobry napad, ale este doplnim, ze sme sa bavili o vycleneni
kapacity skladu, pre ucely bezpecneho uloziska. Tu by bol pristup na karty
a kamera, pripadne ine senzory.

Co sa tyka kameroveho systemu ten by mohol fungovat tak, ze zaznam sa bude
drzat 30d, a system vyda zaznam az po vyvolani incidentu. Ten by sa
publikoval, asi na  mailing liste - takze by kazdy mal istotu, ze zaznam
nikto nebude pozerat bez jeho vedomia.

~pB~