[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

pd at udp.cz pd at udp.cz
Thu Nov 21 02:11:36 CET 2013

Brm brm,

Začal bych jedním citátem:

Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí!
    - Benjamin Franklin

a teď bych pokračoval vysvětlováním toho, jak je CCTV špatné.
Že je opravdu smutné, že kvůli jednomu zloději chcete monitorovat
padesát slušných lidí. Že chcete z brmlabu vytvořit místo, kde
se člověk bude muset kontrolovat 24/7 - co kdyby nakonec na záznam
přeci jen někdo díval...

Ale místo toho mám jeden konkrétní návrh:

Pořídit do brmlabu uzamykatelné boxy. Do boxů si bude moci každý
člen odložit libovolné předměty a ochránit je tak před krádeží.
Tento způsob funguje na řadě pracovišť i co-workingových místech.

http://www.kancelar24h.cz/image/product/800:600/jpg/4547/odkladaci-uzamykatelne-boxy.jpg

Věřím, že jejich výroba a pořízení by pro brmlab by nebyla finanční
likvidace.
A určitě by se daly obohatit o různé elektronické serepetičky -
obsazeno/neobsazeno,
obsazeno do kdy, LED nápis na dvířka --- hmmm projekt?

Na rozměrnější předměty by se mohl vyrobit systém pípáků, který je
vidět
v téměř každém obchodě. Pokud by se předmět pokoušel někdo dostat z
brmlabu,
tak by se rozzvučela siréna a blesk by usmažil pachatele.
Uvědomuji si, že tato technologie lze obejít, ale rozhodně něco ukrást
by
bylo o řád složitější než si to prostě jen strčit do batohu. Samozřejmě
zda mám nápad na projekt. Tato technologie by šla určitě zlepšit a
monitorovat
pípáky když zmizí z dosahu "radaru". Nápadů budete mít určitě plno.

Hezký den
pd