[Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Nov 21 00:58:43 CET 2013

  Ahoj!

  Slibil jsem si oddychovy cas od brmlabu, zaroven ale citim potrebu
jeste trochu konstruktivneji navazat na svuj predchozi mail a zkusit
nastartovat to, co jsem navrhoval.

  Muj navrh je:

	umistit kamery porizujici zaznam z nich. <<

  Objevuji se ruzne navrhy, jak situaci resit - zvlastni mistnost,
vsechno (jen svoje!) cenne si odnest, atd.  Nektere mi prijdou trochu
problematicke, jine zase muzou byt potencialne slozite == zdlouhave na
implementaci, a melo by se opravdu neco udelat uz co nejrychleji.
Podari-li se implementovat nejake lepsi reseni, jak zamezit kradezim,
muzeme tohle mit "vydiskutovane" v zaloze, nebo to implementovat jen
docasne, protoze to neni moc tezke zrealizovat.

  Navrh implementace:

	Na dverich brmlabu bude jasne viditelne upozorneni o kamerach,
	primerena zminka bude i na brmlab.cz/place.

	Pouze obrazove (nikoliv zvukove) zaznamy. Budou automaticky
	archivovany pouze po jasne omezene obdobi (treba 30d; inventury
	atd. nedelame moc casto, takze kratsi cas mi prijde suboptimalni).

	Spravci zaznamu budou zvoleni dva zastupci Rady, kteri budou
	odpovedni za zajisteni jejich zabezpeceni. (Z toho hlediska treba
	asi neni dobre je archivovat nekde v brmlabu. ;)

	Pristup k zaznamum bude mit na vyzadani kazdy, kdo byl v danem
	casovem okne radnym clenem brmlabu; a to "eyes only" za asistence
	spravce zaznamu, aby se zamezilo nekontrolovatelnemu kopirovani
	a sireni zaznamu.

  Je nekdo, kdo by s popsanou implementaci mel velmi vazny problem?
Pokud ano, vidite nejakou cestu, jak ji pro vas prijatelne zmodifikovat?
(Podotykam, ze s naprostym streamovanim/zverejnovanim vsech zaznamu asi
budou mit vazny problem zase jini lide.)

  Diky za zvazeni,

	Sick and yet happy, in peril and yet happy, dying and yet happy,
	in exile and happy, in disgrace and happy.  -- Epictetus