[Brmlab] Zatracená kasička

Jakub Friedl jakub.friedl at gmail.com
Thu Nov 21 00:49:14 CET 2013

Rezignovat na reseni je take nesmysl. Ale naprosto souhlasim s Paskym.
Je mozne monitorovat klicove oblasti kamerami, ale lide by to meli
vedet. Pocit, ze je nahran duverny rozhovor/vytukavane heslo na
klavesnici ci nejaky secret na obrazovce/experiment, ktery neprobiha
presne podle reguli EU atd..., nevedet jak a kym bude se zaznamem
nakladano, zda bude zverejnen atd, je dosti neprijemna zalezitost
nevzbuzujici duveru. Pokud chcete kamery, umistete je neskryte a
verejne a stanovte jasna pravidla, jak bude nakladano se zaznamem.

K.