[Brmlab] Zatracená kasička

Jiri Dluhos jiri.bluebear.dluhos at gmail.com
Thu Nov 21 00:33:33 CET 2013

Tome, neblázni, zůstaň v pohodě. Ono opravdu o tolik nejde.

(Mimochodem, s kamerami jsem na tvé straně - jak jsem podotkl už dříve -
ale je fakt, že mám tu "výhodu", že nedělám v soukromí absolutně nic
zajímavého.)

Krize přišla a odejde, tohle jsou normální dětské nemoci každé organizace.
Něco vymyslíme, lišku najdeme nebo jí znemožníme další činnost (stejně mám
pocit, že to byl někdo zvnějšku, protože jednoduchá krádež mi prostě
nepasuje k psychice nikoho z brmlabáků, koho znám) a všechno bude zase
normální (v rámci brmlabích měřítek).

Nedělejme problém větší, než ve skutečnosti je.

Peace,

J. D.