[Brmlab] Zatracená kasička

Peter Boráros peter.boraros at pborky.sk
Thu Nov 21 00:14:16 CET 2013

Ahoj,

z Paskyho mailu je zrejme, ze Brmlab je spolocenstvo, ktore je absolutne
neschopne sa postavit kradeziam.

Zlodej sa moze potesit, ze natrafil na skupinu, ktora nielenze kradez nie
je schopna riesit jeho skodlivu aktivitu, ale dokonca kvoli nej vzniknu aj
nezmyselne vnutorne spory.

Doporucujem nasledovne:
1. Ludia, ktori si nechavaju v brmlabe nejake svoje cennosti, drahe meraky,
pajkovacky, prosim necinte tak, nie su tam v bezpeci.
2. Na dvere dame ceduli "Pozor na kradeze!" a "Brmlab neni trezor!" - nic
viac nie sme schopny spravit, zial.

Diky

~pB~