[Brmlab] Zatracená kasička

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Thu Nov 21 00:12:41 CET 2013

Ahoj,

tezko reagovat na vsechny jednotlivosti co uz kolem tehle udalosti padly
jak tady tak na jinych komunikacnich kanalech. Svuj prispevek posilam
jako reakci na Filipuv mail, mmj protoze mi prijde jako z tech ktere
jsou blizke memu pohledu.

Ohledem spilani na zle casy, komunitu-nekomunitu a kdo vi co jeste bych
doporucil reagovat s chladnou hlavou. Vsechno imo zatim porad
nasvedcuje, ze problemy zpusobuje max nekolik malo jedincu, dost mozna
muze jit jen o jednoho cloveka a tudiz neni urcite duvod aby se kvuli
tomu rozhadal zbytek lidi ackoli muzeme mit na jednotlivosti ruzne nazory.

Zatim asi nejlepsim resenim mi prijde dedikovat malou mistnost (muze to
byt napr soucasny sklad) s kamerou jen v teto mistnosti s tim ze kdokoli
si neco odtud pujci, zaznamena co si pujcuje a jednou za x tydnu se
projede inventura zda nic nechybi. Optimalne muze byt tato mistnost s
pristupem ve stylu brmdoor. Pokud bude neco chybet pujde zjistit kdo si
to pujcil/nevratil.

ruza

e-mail:  ruza at ruza.eu
www:   http://ruza.eu