[Brmlab] Zatracená kasička

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Wed Nov 20 21:53:28 CET 2013

Falešné dilema nebo takové to „větší zlo omlouvá menší zlo“ logický klam. Vyhráváš mrtvého tučňáka ;)

Je potřeba řešit oba spáchané skutky. Někdo si soukromí váží víc než nekradení, někdo opačně, a dokud nebude ukázáno, že jeden přístup by měl být z nějakého objektivního důvodu privilegovaný, jsou oba stejně validní.