[Brmlab] Zatracená kasička

Jiri Dluhos jiri.bluebear.dluhos at gmail.com
Wed Nov 20 20:44:21 CET 2013

Kamarádi brmlabáci,

trochu offtopic, ale týká se to kamer.

Já sám jsem měl chutě natočit si několik schůzek brmlabu. Pro vlastní
potřebu. Hlasy a tváře, rozhovory, chechtot, vtípky. Abych na to nezapomněl.

Abych mohl, až budu za deset, dvacet, třicet let na smrtelné posteli, najít
ten záznam, pohladit kybernetickou kočku - mého jediného společníka - a
dívat se, poslouchat, vzpomínat na ty skvělé lidi (vás), které jsem znal, a
na chvíli si připomenout, jak prima věci jsem zažil a že ten život byl
přece jen krásný.

Nezlobte se na Tomsucha. Nemyslel nic zlého, naopak, chtěl pomoct. A dost
možná, že i jiní mají podvědomě tendenci uchovávat věci prostě proto, aby o
nich byl záznam. Aby jednou naši potomci věřili, že jsme takové šílenosti
opravdu dělali, a abychom my sami, až budeme mít paměť poškozenou, mohli ty
vzpomínky vyvolat. I to je koneckonců primitivní forma mind uploadu.

J. D.