[Brmlab] Zatracena kasicka

Miroslav Ludvik miroslav.ludvik at 4safety.cz
Wed Nov 20 20:10:55 CET 2013

Kamery mi hodně vadí, ale jsem schopen je zkousnout, pokud pocit z narušeného soukromí bude alespon málo vyvážen tím, že budu vědět kdo tam kradl. Ale náznak, že jěkdo krade a ten kdo omezil mé soukromí si pak bere právo, že řekne poníze jsou zpět a neřešme to mě prostě děsí. Jaký to pak mělo efekt. Těch 7 tis? to je prima, ale kde je ta komunita, o které mluvíš?

Lui