[Brmlab] Zatracena kasicka

Natálka tvoje.tlapka at seznam.cz
Wed Nov 20 20:03:12 CET 2013

pořízení záznamu beru jako nutné zlo. protože události které se dějí by
měli jen za následek totální rozvrácení brmlabu a jeho konec. tohle se
dříve nedělo takže se nemuseli dít takové věci jako je narušení
soukromí...  a tohle je jedna zmála věcí jak se tomu dá zabránit -
eleminovat lidi kteří svým konáním a činy rozvrací náš spolek zevnitř.
nelíbí se mi to... ale chápu to a vím že tohle zlo (kamery) bylo nutné
aby bylo možné eleminovat prvek rozvracející všechno co máme rádi.. ano
kamenujte mne..    prostý kalkul - nebýt kamer způsobené škody by
dlohodobě mohli být mnohem vyšší (nemluvím o financích či hmotných věcech).

tlapka

zaznam at si projde rada spolecne