[Brmlab] elektronicky oscilloscope - rady pro dobrou koupi?

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Wed Nov 20 11:33:39 CET 2013

Diky moc, to vypada, ze by mohlo byt v nasi cenove relaci. Jinak zjistil jsem, ze pro vetsinu elektroniky jsou nakupy USA stale jeste vyborne, tedy minimalne v porovnani s Japonskem a Jizni Korei.

S pozdravem,

FAA

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi