[Brmlab] elektronicky oscilloscope - rady pro dobrou koupi?

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Mon Nov 18 10:29:33 CET 2013

Ahoj
V dnesnej dobe by som uz nekupoval nic ine ako DSO ... analogove
osciloskopy maju svoje vyhody
ale na take to bezne meranie v hobby podmienkach ( a hlavne predpokladam
prevazne digitalne zapojenia )
staci DSO .
jedna z velkych vyhod DSO je ze nezabera moc miesta a dalo by sa povedat ze
je mobilnejsi ako velky analog
s CRT obrazovkou

ja mam nieco podobne ako toto
http://gme.cz/osciloskop-dvoukanalovy-100mhz-owon-pds7102t-p720-804
samozrejme v azii je vela vyrobcov ktory ponukaju +- tie iste parametre za
daleko nizsi obnos

s pozdravom
Sargon