[Brmlab] Stratocaching

czestmyr . czestmyr at gmail.com
Thu Nov 14 00:51:41 CET 2013

Ahoj,

Jenom dodam, ze jsem Lucku na nas mailing list poslal, protoze jsem si
vzpomnel na hledani radiosond s Mrkvou et. al. V ramci stratocachingu totiz
z jedny sondy budou spusteny "seminka" jednak dohledatelny pres GPS, ale
taky tam budou dve, ktery budou vysilat radiosignal, takze si myslim, ze by
to mohlo radiolabaky zajimat. Skoda jenom, ze se nemuzu pridat, nebot jsem
do prosince za velkou louzi...

Info je na (lmgify...) http://stratocaching.idnes.cz/

Cestmir