[Brmlab] xbox

Miroslav Ludvik miroslav.ludvik at 4safety.cz
Fri Nov 8 14:11:38 CET 2013

Máš pravdu, že jsem dal tyto příspěvky za sebou, ale také to byly jediné dva příspěvky tohoto typu za dobu mého působení v labu. Zil jsem v doměni, ze ML poptavka je určen pro poptávky a nabídky práce i když možná špatně. Nicméně je třeba lépe číst. Lyžiny jsem nechtěl kupovat, ale hledal jsem člověka, který má dvě pravé , když já mám dvě levé. Jasně jsem tam psal, že to jsou lyžiny k serverům od Sysopa. Člověk co si vzal zdarma server od sysopa ho snad nechtěl prodávat, takže nelze dovozovat, že bude la listu poptávka.

Lui