[Brmlab] IT/bastl přebytky + Android 4.0 miniPC

Jiří Pinkava j-pi at seznam.cz
Sun Nov 3 17:53:42 CET 2013

Ahoj,

Brmlab sám o sobě jako kolektiv nedisponuje možností tohle "vyměnit" za
Arduino, ale je dost možné
že se najde někdo pro koho tahle výměna bude užitečná.

Většinu těch věcí je asi možné v Brmlabu "zanechat", ale jejich užitná
hodnota bez dalšího nápadu není vysoká a
je možné že jen projdou outputbufferem do popelnice.

Dík moc za nabídku, dost možná to bude opravdu někomu užitečné.

Pinky.