[Brmlab] IT/bastl přebytky + Android 4.0 miniPC

Štěpán Macura stepan.macura at gmail.com
Sun Nov 3 15:40:39 CET 2013

Ahoj, mám tady krabici různých pc přebytků, několik knížek a dva notebooky
(viz seznam níže). Rád bych toto vcelku předal brmlabu. Je o to zájem?

Velkou radost by mi udělalo, kdybyste mi na oplátku věnovali třeba jedno
Arduino nebo tak něco. Aktuálně je to na Praze 2 (Ječná ul.), ale dokázal
bych to někdy dopravit do brmlabu.

*Notebooky:*
Acer Aspire 1360, MS2195W - komplet bez disku, startuje, nic neukazuje +
napáječ
HP pavilion DV5 1160ec - rozebraný; display, dvd mechanika, větrák
procesoru s chladiči, základní deska s procesorem (stav neznamy, nejspíš
odpálená), tělo, klávesnice, baterie, touchpad, čtečka otisku prstů +
napáječ

*Krabice:*
Staré dalkové ovladače
Modul IDE - CF karta
Wifi karty a pameti do notebooků
DVD mechanika externí
HDD IDE 40gb maxtor
Switch edimax 8x lan 10/100, 12v bez napáječe
Router asus rx30414x lan s napáječem, komplet v krabici
Myš dell ps2
Disketová mechanika 3,5"
Bezdratové telefony s napáječi
PCI Extender 90 stupňů
Plastova krabice 20x18,5x7 na pc?
PC zdroj
Nějaká těžka cívka
Stará nabíječka baterií
Větračky a chladiče
Napáječ (asi k NB)
PC kabely - speakery, s ledkami, SATA, IDE
Různé kabely - USB A/B, jack-jack, lan rj45, rj11
Nabíječka nokia acp-7e
Pc repráčky logitech
Acdc adapter 5v, 2000mA
CF karta 16 a 32 MB
SM karta 16 a 128 MB

*Knihy:*
Basic pro začátečníky (Kroha+Slavík), Od Basicu k Céčku, Programování v
jazyce Perl (Wall, Christiansen, Schwartz), PHP programujeme profesionálně,
Webmaster v kostce, PHP (Kosek!), Dynamické HTML (Isaacs), Javascript
(S.Písek)

Nechť se mi odpovědná osoba ozve...

Pak prodám Android MK-802 miniPC
Cortex-A8 1,5 GHz (CPU1.0GHz + GPU 500MHz), 1GB DDR RAM, 4GB flash HDD +
16GB microSD HC, wifi, hdmi
http://www.elektroprotebe.cz/p/mini-pc-mk802-ii-android-4-0-1-5ghz-4gb-pamet-1gb-ram/

--
Štěpán M.