[Brmlab] sháním člověka, který umí...

Radek Borovička radek.borovicka at natura-praha.org
Sat Nov 2 11:50:46 CET 2013

Ahoj,
potřeboval bych sehnat někoho, kdo by mi pomohl s jednou věcí a zároveň by
si chtěl něco přividělat:-)

Jedná se o to, že jsme letos v Malešicích postavili naučnou stezku a
součástí stezky je i průvodní letáček.
Jenže jak jej dostat do ruky tomu, kdo chce stezku projít?
A právě to je ta práce.

Potřebuju vyrobit výdejní mechanismus do automatu, kteý by letáky na
základě zaslané sms vydával.

Princip je již vymyšlen, nicméně dobrým nápadům se nebráním.

Automat by vydal leták jen tomu, kdo zašle sms na uvedené číslo. (GSM modul
nějaký mám, co je to zač bych pak doplnil)
Zároveň by to chtělo, aby se na automatu rozsvítila kontrolka, když v něm
letáky dojdou, aby lidi zbytečně neposílali sms. Ideálně kdyby se
rozsvítila i v případě, že bude nějaká porucha. a také, aby v těchto
případech GSM modul poslal zprávu někomu, kdo s tím něco udělá.

Celé by to mělo asi jet na baterky - případně dobíjené ze solárního panelu.

Napadlo mě že jako mechanismus by se dal využít podavač z tiskárny.
(letáky budou A4 natřetiny složené)

Tak to je asi tak v kostce vše.

Je někdo, kdo by se chtěl podílet na dobré věci? Případně pokud někdo víte,
že se něco takového dá normálně koupit, případně trochu poupravit pro náš
účel.... to také ocením.

Finance na to máme, ale asi bych nejdříve chtěl vědět za kolik by se to
dalo udělat ;-)

Tak se mějte a tomu, kdo mi pomůže předem díky.

Radek Borovička
01/14 ZO ČSOP "Natura, quo vadis?"
www.natura-praha.org
602224782

P.S.: Ideálně bych to chtěl mít hotové do konce roku, kdy musíme vyúčtovat
granty.
Je to narychlo, ale už mi z toho jeden člověk utek, resp. nic neudělal až
na ten modul.
Tak bych rád někoho s více vstřícným přísupem. :-) Díky