[Brmlab] Sascha Karberg v Praze - navsteva Brmlabu, biolab meeting - UPDATE

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Thu Mar 28 12:08:43 CET 2013

ahojte,
Sascha napisal ze ma malo casu (ide do Prahy na dovolenku zo zenou,
takze pochopitelne ma primarne ine povinnosti :)) ale zastavil by sa v
piatok vecer, 12. 4.
Pocitam ze najskor o piatej, mozno sa to este posunie, budem
informovat. Prisiel by tak na hodinku-dve. Kedze sa jedna o neformalnu
navstevu, nebudem tomu ani zakladat event stranku - kto ma zaujem si
prist pokecat, je v kazdom pripade vitany :)

chido