[Brmlab] News ohledne patice pro Aria G25 && Re: ARIA G25

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Thu Mar 28 11:48:25 CET 2013

On Thu, 28 Mar 2013 08:45:45 +0100, <inton at post.cz> wrote:

> Lidi zlatý :-)
>
> nehledám řešení pro bastlíře, jak je uvažováno o té desce od pana Kučery.
> Hledám řešení, kam přímo bez dalších starostí zapíchnu napájení a
> Ethernet
> kabel, zasunu SD kartu a nabastlím další věci (jako třeba obligátní LED).
> Prostě celý "stupidní" evalution board, nicméně za výrazně méně peněz,
> než
> co nabízí ACME.

Tak to sis asi vybral spatnou desku. Primo na webu to pisou, ze to neni
Raspberry Pi, ze je to potreba nejdriv pripajet. Na druhou stranu chapu,
ze se ti Aria libi :)

> Už jsem příliš starej na to, abych si hrál s nespolehlivým nepájivým
> polem :-)

Tak si nehraj s nepajivym polem  :)
Nastrihej si PCB desku a pripajej si konektory na ni. Kdyz si pak koupis i
muj "dev" board, tak ti staci to pospojovat klasickyma pinama.

> Takže, prosím, máte někdo něco takového?
>
> Dominiku, za kolik bys(te) jeden ten kousek prodal?
> (tykání je jednodušší :-)

Hm, tak za 1000,- ti to dam.
(+1 k tykani :) )

ALE: Za tech 1000Kc dostanes SMD modul, zadne konektory, zadnou desku,
pouze po obvodu Arie hromada malych vodivych plosek s rozteci 1,27mm.
Pajeni se nevyhnes, ledaze bys sel jeste dal nez ja a objednal si custom
desku na zakazku.