[Brmlab] News ohledne patice pro Aria G25 && Re: ARIA G25

inton at post.cz inton at post.cz
Thu Mar 28 08:45:45 CET 2013

Lidi zlatý :-)

nehledám řešení pro bastlíře, jak je uvažováno o té desce od pana Kučery.
Hledám řešení, kam přímo bez dalších starostí zapíchnu napájení a Ethernet
kabel, zasunu SD kartu a nabastlím další věci (jako třeba obligátní LED).
Prostě celý "stupidní" evalution board, nicméně za výrazně méně peněz, než
co nabízí ACME.

Už jsem příliš starej na to, abych si hrál s nespolehlivým nepájivým polem :
-)

Takže, prosím, máte někdo něco takového?

Dominiku, za kolik bys(te) jeden ten kousek prodal?
(tykání je jednodušší :-)

Díky,
Tomáš Novák