[Brmlab] News ohledne patice pro Aria G25 && Re: ARIA G25

Dominik Taborsky bremby at seznam.cz
Wed Mar 27 19:59:28 CET 2013

Zdravim,

clovece, Vy mate ale stesti :-)

Jak uz asi vite, ja jsem delal hromadnou objednavku pro hackery z brmlabu.
Kazdej dostal, co si objednal. Nevim o tom, ze by to nekdo objednaval pro
brmlab jako takovy. Nicmene, ja jsem si objednal 2 kusy, takze jeden bych
teoreticky mohl poskytnout/prodat.

A ted k tomu, proc mate to stesti a take zaroven info pro soucasne
majitele desticek Aria:
vypada to, ze sezenu nejakou hrubou verzi "dev" boardu pro Arii. Mailem
diskutujeme s panem Kucerou ze spolecnosti Markom and/or Printed. Pan
Kucera potvrdil, ze neexistuje patice a ze se neda snadno vyrobit, protoze
Aria je vyrobena jako SMD modul - tzn. pro pripajeni na desku. Kdyz to
pujde rychle, behem asi 3 tydnu bych mohl mit u sebe desku, kam se da Aria
(snad snadno) pripajet. Je to delane primo pro Arii, primo podle oficialni
specifikace. Naklad by mel pokryt vsechny stavajici desky, ktere jsem
objednaval a i nektere budouci, bude-li zajem (s rostouci velikosti
nakladu klesa cena/kus).

Takze timto vyzyvam soucasne majitele desek Aria, aby se ozvali, jestli
chtej "materskou" desku. Bude to jednovrstva ctvercova PCB, uprostred
kontakty s rozteci 1,27mm, po okrajich koliky s rozteci 2,54mm, v rozich
montazni otvory pro sroubky. Jeste jsem to nevidel, ale duveruji panu
Kucerovi.

Tot muj prispevek. Zatim se mejte a brm!

eddy

PS: Ja vim, ze jsem si s tou dev board vzpomnel pozde, ale ja zatim nemel
cas s tim neco delat - a do leta stejne asi mit nebudu - takze treba jste
na tom nekdo podobne.