[Brmlab] dotaz ohledne zmizelych emailu na seznamu - co s tim

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Wed Mar 20 07:15:43 CET 2013

Ahoj,

tuhle taktiku občasného vymazání schránky dělá seznam pravidelně. navíc mu
ještě vymazali adresář což považuju za ještě zrůdnější. Plyne z toho jedna
věc. I poštu (a to i tu na google) je potřeba zálohovat. Ideálním
mechanismem zálohy poštovní schránky se jeví přístup přes IMAP kudy jdou
zprávy případně vrátit. Ideální formát se zdá být záložní soubor MS outlook
nebo na linuxu Evolution neb jsou dlouhodobě stejné nebo aspoň zpětně
kompatibilní.

Jinak ještě zmíním google, google toto také dělá ale dělají to tak že
prostě smažou nějaké zprávy z konce schránky.

O.