[Brmlab] dotaz ohledne zmizelych emailu na seznamu - co s tim

Jiří Pinkava j-pi at seznam.cz
Wed Mar 20 04:35:06 CET 2013

Ahoj

obávám se že tady není pomoci ale jen pro jistotu:

Nenastavoval si teď někde v poslední době emailového klienta (PC, mobil)?
Kamarádi za mnou občas chodili s podobným problémem (nezávisle na
poskytovateli emailu)
a nejčastěji to smazání bylo způsobené tím že si u POP3 nevypli mazaní
zpráv po stažení.
Taky se mi stalo že to udělal šikovný antivir, ale to byla spíš kuriozita.

Další důvod může být samozřejmě chyba na straně Seznamu.

Pokud má nějakého emailového klienta, který se ještě nesesynchronizoval
s aktuálním
stavem, může zkusit obnovit emaily z jeho cache. Ideální by bylo kdyby u
tak důležité
věci měl někde vlastní zálohu.

Služba emailu je na Seznamu (a dalších freemailech) "placená" pomocí reklam,
takže bych na žádost o obnovení smazaných emailů čekal slušnou ale
zamítavou odpověď.

Háček nebude v zálohování ale spíš v tom že ruční obnova ze zálohy pro
jednoho uživatele
je poměrně drahá operace (čas technika, velký objem dat na zpracování) a
nejsem si vědom že
by byla nabízena byť placená možnost o něco takového požádat (můžeš to
zkusit).
Určitě je dobře že jim napsal, pokud by podobný problém nastal u více
lidí, jsem si jist že
Seznam sám zasáhne, přeci jen je na svých klientech závislý a musí se o
ně starat.

Jen pro zajímavost si můžeš zkusit odhadnou jak dlouho by jsi musel
koukat na reklamy
aby se z toho podobná činnost (ruční obnovení smazaných dat jednoho
uživatele) dala financovat.

disclaimer: Autor je v obchodím vztahu se Seznam.cz a.s., text výše
vyjadřuje jeho osobní názor
a nijak se nevztahuje k činnosti spojené se Seznam.cz a.s. ani nemůže v
této věci cokoliv ovlivnit.